Az
Európai Unió 16 millió eurót ad ki 2014-es EP-választási kampányában az «euroszkeptikusok»
meggyőzésére
Anni
Podimata, az EP alelnöke és a PASOK, a görög szocialista párt tagja kedden sajtóértekezletet
tartott, melyen beszámolt a 2014-es választási kampányról, melynek célja, hogy
meggyőzze a szkeptikus «európai polgárokat» a szavazás szükségességéről.
A kampány
vezérmondata: «Cselekedni, reagálni, teljesíteni». Csekély 16 millió euróba
kerül, plakátokat és videoklipeket tartalmaz. A kezdeményezők a távolmaradástól
félve azt akarják megmutatni, hogy az EU nem «húzódik be zárt ajtók mögé» és az
EP szerepe ma fontosabb, mint azelőtt volt. Arról akarják meggyőzni a választókat,
hogy ők maguk tudják befolyásolni az EU politikáját.
A
zöld Daniel Cohn-Bendit saját kampányát is elkezdte a fiatalok meggyőzésére,
mivel ő is vallja, a legnagyobb gond az euroszkepticizmus lesz 2014-ben. A
Europeans Now mozgalom egyik megalapítója az európai integráció felgyorsítását,
a «nemzeti sémákon» való túllépést, és az «Európáért szóló paktumot» sürgeti.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.