2013. szeptember 12., csütörtök

Európai Unió


Az Európai Unió 16 millió eurót ad ki 2014-es EP-választási kampányában az «euroszkeptikusok» meggyőzésére


Anni Podimata, az EP alelnöke és a PASOK, a görög szocialista párt tagja kedden sajtóértekezletet tartott, melyen beszámolt a 2014-es választási kampányról, melynek célja, hogy meggyőzze a szkeptikus «európai polgárokat» a szavazás szükségességéről.

A kampány vezérmondata: «Cselekedni, reagálni, teljesíteni». Csekély 16 millió euróba kerül, plakátokat és videoklipeket tartalmaz. A kezdeményezők a távolmaradástól félve azt akarják megmutatni, hogy az EU nem «húzódik be zárt ajtók mögé» és az EP szerepe ma fontosabb, mint azelőtt volt. Arról akarják meggyőzni a választókat, hogy ők maguk tudják befolyásolni az EU politikáját.

A zöld Daniel Cohn-Bendit saját kampányát is elkezdte a fiatalok meggyőzésére, mivel ő is vallja, a legnagyobb gond az euroszkepticizmus lesz 2014-ben. A Europeans Now mozgalom egyik megalapítója az európai integráció felgyorsítását, a «nemzeti sémákon» való túllépést, és az «Európáért szóló paktumot» sürgeti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.