2011. december 11., vasárnap

Netkommentek

geeza | Schmitt legalább OLVASNI tudhatna - ha már írni nem....

altnyil | Kósa Lajos a vidéki eb a budapesti csont körül.

Pixy | Szóljon már valaki ezeknek, hogy Magyarországon létezik családjogi törvény. Bár ahogy elnézem, tényleg van élet az agyhalál után.

csepp |Mi csak a férjemmel alkotunk családot, így senkik vagyunk... Mi nem számítunk családnak... sírok egyfolytában a kilátásnélküliség miatt... Akarnék én gyereket, de én is éhezem!!!!!!!!! Lakáshitelem van....Fizetem, de beledöglök!!! 40 éves közalkalmazott vagyok... óvónéni, belőlük élek és nekem kellene a gyerekek lelkét megőrizni, tovább fejleszteni...

[marimama] orbán és kormánya már mindent és mindennek az ellenkezőjét elmondta itthon és külföldön is, legtöbbször egy időben.

steve2] szerintem azért kell majd a főútvonalakon is fizetni, hogy innen már csak a földút lesz ingyenes.

Bóówling/ Akárhogy is, hadüzenet kell ide, de
azonnal. Jó, jó, de kinek címezzük?

neptun | Ez az Unió, amely a nagytőke új rendszere, sokkal kártékonyabb, mint a tankokkal megszálló sztálinisták-bolsevikok-kommunisták-utódpártiak....

kapucinus / Kik fizették a fideszes „titkárnők” luxusnyaralását az Azori-szigeteken? Belefért az a 200 ezer Ft-be!

nyuggerpali | Nem kell rögtön Orbánt letámadni, majd szépen el lesz magyarázva a hithű médiákban.

Geopárd / azért a tobzódó káröröm közepette, urak...ha már leég a házam legalább fölmelegszem egy kicsit…

latyek |Igazán szükséges az új nevelési törvény - már nem is emlékeznek sokan- a tantóbácsi feddő és egyúttal el is igazító szavaira

dr Le Quak | Fenyegesse magát az APEH, kinek néz engem...? :)

hecketaper | a "Jumbo" Sarkozy mellett éppen ketten hajtják le a fafejüket… Sarkozy egyre elállóbb fülei maradtak meg emlékezetemben

bizinol | eléggé buta, de legalább gonosz.

taliga | a képen látszik,Viktor...,valamilyen Viktor...,mostan hirtelen nem jut eszembe miféle Viktor...

Jager László | Kedvesmerle, Maga becsmérel és trágár!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.