2012. február 6., hétfő

Netkommentek

Horváth János / Ritkán repülök, de sűrűn vagyok szomorú.

Melchior | Halkan jegyzem meg: az "éhségmenet mögött" én az éhséget látom elsősorban!

Sora / igazából nem éhségmenet, hiszen tejben-vajban fürödve tobzódnak a jólétben

konzekvens | A Duna TV-n láttam véletlenül OV től egy interjút. A lengyel köztévének adta. Szinte mindvégig egyes számban beszélt: "bankadót vetettem ki..., úgy döntöttem, hogy…"

JoGabor | Minden emberi társadalom magától értetődően munkára alapul.Nem munkaalapú emberi társadalmak, például napfürdőzés-alapú, borivás-alapú, pókerjáték-alapú (és így tovább) nincsenek.

Bembe | húsz év rablógazdálkodása, kutyaházi korrupt politikusaink a felelősek az elszegényedésért, a rendszerváltó pártok csak ahhoz értenek, értettek: Fidesz, KDNP, MSZP, SZDSZ, MDF. El kellene kergetni mindet. És lám, húsz éve szavazzuk meg őket különféle variációkban.

Timót | Tiltakozom! Politikusaink nem jogtalanul veszik fel a költségtérítést, hanem ököljogon.
Az erősebb győz...

casio | Érdekes felfogása van Lázárnak a kockázatviselésről. Amikor az árfolyamnyereségen realizáltak 1.6 milliárdot, akkor csókoltatták az Erste Bankot, hogy az ő pénzükön mennyit kaszáltak. Aztán amikor elszabadultak az árfolyamok, akkor elvárnák, hogy a bank a saját kihelyezett hitele után még kedvezményt adjon.

Whammy | Egy önkormányzat ugyanis ne spekuláljon az én pénzemmel. Nem ez a dolga.

Timót | Elmehetne a Vezér egy panelproli családhoz, abban a pillanatban, mikor az általa 6 hónappal csökkentett munkanélküli segély elfogytával, a családfő éppen sakkozik. A csekkekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.