2012. február 21., kedd

Netkommentek



Farkas Robert  / Szarnak az országra. Ha nem szarnának, akkor bizony már '56 lenne.

ThinkTank / Talan nem jól értettem, de a megválasztott önkormányzatoknak csökken a szerepük, a nem választott, hanem kinevezett embereknek pedig megnő?

Kútvölgyi : hát persze, visszaáll a régi rendszer, a járási párttitkárok lesznek a földesurak. A FideszKDNP megpróbálja elegyíteni a Kádár- és Horthy-rendszert.

Erika / A helyükben én is nagyon izgulnék, mi lesz velem 2014 után. Csak akasztás ne legyen,

Sinkovics Alfred Minap adtam egy kis pénzt autóból egy hajléktalannak, aki tiszta arccal és kezekkel kéregetett. Köszönetképpen megfogta és megszorította a pénzt nyújtó ujjaim és elsírta magát. Ahogy belenéztem a szemébe, annyi mindent láttam, és beleképzelvén magam a helyébe, elrémültem. De hisz ez egy ember, a testvérem, az embertársam. Mi jogon tartom őt ebben a helyzetben? Hogy éhezhet egy ember, amikor én minden nap jóllakom?

jehuka | Majd Én értékelem az évet!! Egyre sz.rabb! Valakinek van ellenvetése?

sakkos / Lehet, hogy velem van a baj, de én ezt a demokráciát terrorizmusnak érzem
Hiénák / Martonyi különös útja Líbiába a Vegyépszer bérelte magángépen? A koncot keresi a csőd szélén táncoló Vegyépszernek. Amely aztán fölöttébb nagyvonalú árat szabott miniszteriális utasainak.
azmiaz? | Ha lenne közbeszerzés a kormány akkor is azzal szerződik akivel akar. Ez a közbeszerzési törvény bevezetése óta így van kormányoktól függetlenül. A közbeszerzés nem versenyt támaszt, hanem megdrágítja az állami beruházásokat.
pro publico bono | Ez a rendkívül költséghatékony, vagyis semmibe nem kerülő fegyver: "halasszuk éhen őket úgy, hogy ez a saját hibájuknak tűnjön".
Balango | Tisztelem, hogy 5 gyereked van, és örvendek,hogy nem egy veteményeskert jövedelméből kell őket felnevelned, mint elvárnád azt a romáktól.
hecketaper | Aki azt kéri számon a cigányokon, hogy miért nem dolgoznak, az rögvest nevezzen meg betöltetlen állásokat is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.