2013. szeptember 10., kedd

Nyílt levél


"Tisztelt Miniszterelnök Úr!

Engedje meg, hogy ezúton megköszönjem amit értem és a családomért tett, tettek!

Először is, szeretném megköszönni azt, hogy a családi pótlékot "korhatárát" 20 évre, az OKJ képzést 22 évre csökkentették

Szeretném megköszönni, hogy édesanyámat, aki rokkantnyugdíjas, megalázták, nyugdíját csökkentették, elvették az utazási kedvezményét, és a gázár-támogatást tőle, ill. legutóbb a közgyógyellátási igazolványát

Szeretném megköszönni, hogy a közmunkások bérét több, mint 13.000 ft - tal csökkentették

Ezeknek köszönhetően nem bírtam befejezni a szakképző iskolát

És szeretném megköszönni, azt a nem létező 1.000.000 új munkahelyet, ami biztos megélhetést és biztos jövőt ad nekünk, fiataloknak

23 éves vagyok, de Önnek köszönhetően 24 már lehet, hogy nem leszek!

Önnek köszönhetem, hogy megtudhattam mit jelent az a szó: ÉHEZÉS
Önnek köszönhetem, hogy megtudhattam milyen az, amikor az embernek semmi energiája nincsen, mert hiába dolgozik (közmunkán) , nem tud megélni
Önnek köszönhetem azt is, hogy átérezhetem, milyen az alultáplátság, és milyen ez miatt folyamatosan az orvost és a kórházat járni...

Ezúton is szeretnék Öntől is elbúcsúzni, ugyanis az orvos szerint hamarosan elhagyom ezt a világot, mert az ÉHEZÉS miatt, a szervezetem előbb-utóbb felmondja a szolgálatot

Sorstársaim nevében is beszélhetek szerintem, amikor megköszönöm Önnek azt a sok mindent, ami idáig juttatott minket

Köszönöm, hogy ellehetetlenítette az életünket!

Egyetlen utolsó kérdésem lenne Önhöz:

Milyen érzés annak a tudatában ülni a bársonyszékben, hogy sokszáz, vagy sokezer emberélet szárad az Ön, Önök lelkén??

Előre is köszönöm a válaszát!

Üdvözlettel:
Neuhauser András László
Kevermes, 2013. szeptember 9.

ui.: Nem vagyok semmilyen politikai párt aktivistája, megbízottja, stb, csupán egy magánszemély vagyok, ai már teljesen el van keseredve...)"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.