Manapság a minden országban tapasztalható elégedetlenségi hullámot meglovagolva a multik (is) olyan marketingfogásokat alkalmaznak, amelyek «néphez közeli», sőt «forradalombarát» színben tüntetik fel, ilyen volt pl. a Mercedes kampánya Che Guevarával.
Hasonló jelenség, hogy egyetemi rendezvényeken jelennek meg
cégek saját maguk népszerűsítésére… és egyéb «nem egészen katolikus» dolgok művelésére.
Azt beszélik, ilyenkor a hivatalos diákszervezeteken keresztül intézik dolgaikat és ezért komoly
pénzeket osztanak cserébe az érdekképviseleteknek, gyakran feketén. A legkönnyebben
a bulikra kivonuló italcégek, cigarettastandok, taxis társaságok fedezhetőek
fel. A multik képviselői viszont szép csendben dolgoznak - csak sejtéseink lehetnek, hogy melyik volt diákvezető miért kerül végzése után zsíros állásba...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.