2013. február 25., hétfő

Módszerek



Manapság a minden országban tapasztalható elégedetlenségi hullámot meglovagolva a multik (is) olyan marketingfogásokat alkalmaznak, amelyek «néphez közeli», sőt «forradalombarát» színben tüntetik fel, ilyen volt pl. a Mercedes kampánya Che Guevarával.
 
Hasonló jelenség, hogy egyetemi rendezvényeken jelennek meg cégek saját maguk népszerűsítésére… és egyéb «nem egészen katolikus» dolgok művelésére. Azt beszélik, ilyenkor a hivatalos diákszervezeteken keresztül intézik dolgaikat és ezért komoly pénzeket osztanak cserébe az érdekképviseleteknek, gyakran feketén. A legkönnyebben a bulikra kivonuló italcégek, cigarettastandok, taxis társaságok fedezhetőek fel. A multik képviselői viszont szép csendben dolgoznak - csak sejtéseink lehetnek, hogy melyik volt diákvezető miért kerül végzése után zsíros állásba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.